2013. szeptember 18., szerda

Torta leánybúcsúra! :)

Hm... Hogy magamat fényezzem kicsit: kemény 5 és fél óra munka van benne... :)

Itthon megsütöttem a lapokat, és Sárbogárdon töltöttem be, és díszítettem:
- az alsó egy sima kevert tészta, nagyon durván csokis krémmel (köszi Vári Zsuzsi a receptet), hogy bírja a terhelést...
- a felső pedig egy 8 tojásos piskóta, csokis-barackos krémmel (saját fejlesztés - szerintem)
- a tiara cukorból, pontosabban Smartflexből (amit a Györgyinél a Tortissimo-n vettem) van. A minta a Julika "díznionájszos" tiarának a lenyomata, majd ezüst lüszter-festékkel van befestve (ezt még gyakorolnom kell)...
- a fátyol a sárbogárdi Aranyorsó rövidárubolt terméke (valójában 4 kis szütyőke, csak szét vannak engedve), ami sima virágdróttal van rögzítve...
- a kis szivecskék virágdrótra szilárdult Smartflex szivikék...
- a tortákat Formix tortaburkolóval "terítettem" be...
- a gyöngyöket az újonnan vásárolt gyöngykészítővel készítettem...
- a torta oldalán található szivecskék és virágok szintén Smartfelxesek...
- a nagy ezüst szivecskébe nyomott két galambocska mintázóját pedig Kornitól kaptam kölcsön (vissza is kellene adnom! :) )!
- a színekért a Wilton gél állagú ételfestékek a felelősek!

Íme a képek!





ui. sajnos kicsit megrogyott, mire át tudtam adni, mert nem volt mód a hűtésre (nem volt akkora hűtő)...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése