2013. január 18., péntek

Csokis kifli

Hm. Megpróbálkoztam a kiskifli édes verziójával is, aminek eredeti receptjét szintén LIMARA blogjában olvashatjátok!
Csak fél adagot akartam csinálni, de a két gyerek sivítozása mellett kicsit belekeveredtem a mérésekbe, így egy kicsit mások lettek az arányok a tészta összetevőinél, de így is JÓ lett! :)
A tölteléket teljesen MÁSKÉNT készítettem. Nem méregettem, csak "szemre" kevertem össze néhány kanál holland kakaóport, néhány kanál cukorral, és némi margarinnal/vajjal. Nagyon FINOM lett, de legközelebb megpróbálom zsiradék nélkül, mert így nagyon kifolyt (bár a sült töltelék is, amit a sütőpapírról eszegettünk le, naggggyon finom volt)!

Íme:



...és tényleg TURBÓ, mert én délután 3kor álltam neki, és 4kor már kész volt az egész, elpakolva, elmosogatva! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése