2013. január 13., vasárnap

Profiterol 2.0


Meggyűlt a bajom ezzel a próbálkozással, de végül jól sikerült.
Elkészítettem a tésztát, megsütöttem (habzsákból nyomtam ki, azért csúcsos, és nem kerek).
Megfőztem a pudingot sok tejjel, hogy a töltelék lazább legyen. Kihűtöttem.
Eztán nyitom ki a hűtőt, hogy kivegyem a tejszínt, de csak hűlt helyét találtam...
Kreatívnak kellett lennem, mivel szombat este volt, legközelebb a Városban volt nyitva bolt, a hó szálingózott, a gyerekek már ki voltak akadva, tehát lehetetlen lett volna vásárolni mennem...

Szóval. A fél adag pundinggal (sokkal hígabb lett, mint a "normális, mert kb 7 dl tejjel készítettem) megtöltöttem a fánkocskákat (egyébként puding és tejszín keverékével szoktam).
A puding másik felét felhigítottam némi tejjel, ét- és tejcsokit olvasztottam bele (főleg mikulásokat), kapott 3 kupaknyi rumot, egy fél narancs levét, reszelt narancshéjat, jól összefőztem (nagyon finom lett), és ráöntöttem a sütikre. Kicsit híg volt, de most néztem a hűtőben, szépen megdermedt, pont annyira, amennyire gondoltam...

Felvert tejszínnel fogom kínálni...


2 megjegyzés:

  1. Felvert tejszín ugyan nem lett - ami nekem nem hiányzott, sose hiányzik -, de nagyon finom volt! Köszi!!

    VálaszTörlés